Merci Beaucoup!!!!!Visit Us Again......

Powered By Blogger

Monday 15 August 2011

ALEX & SURENDRAN AKHIRNYE MENYERTAI KELANTAN


go more kelantan go more

ni la surendran......
Alex
ASSALAMUALAIKUM kpd sume......pg ni aftr slt subuh aku rase aku nk share la cket psl team negeri aku ni......team mane lg klu bukan team yg power.......team KELANTAN la kan......hehe.....last week,kelantan sudah memperolehi kebenaran drpd team pahang utk meminjamkan dua orang striker team pahang.....sorang ni aku mmg knl sbb die mmg ade bnyk la kebolehannye seperti menggelecek,accurate shoot dan laju.........player yg aku maksudkan adalah Azamudin Akil also known as Alex......die ni mmg bhya dpn gawang gol.....x caye cube la kite ingat blk time kite lwn team pahang mesti die ni akan score gol dan mengancam kubu pertahanan kite yg di kawal oleh farisham dan subramaniam......yg sorang lg striker ni aku x brape knl sgt tp mungkin power jgk la kot sbb "terpilih" mewakili kelantan ni kn....tapi kedua2 striker ni kelantan pinjam only for Piala Malaysia je.......tapi aku rase baek kelantan terus bagi je kontrak kat Alex tu,die mmg power la......sesuai digandingkan dengan striker kite yg famous tu.....sape lg klu bukan norshahrul kan aka Mat Yo.......psl mat yo x yah nk cerite panjang la sbb korang sume msti dh knl kn ngan player yg suke msk dr tepi padand ni kn.......smpi tergolek2 player Indon nk menyekatnye tapi LEPAS jgk........hehe.....lastly aku harap x kire la sape yg maen utk kelantan nanti,maen btl2......jgn ambik rasuah dan pikir penyokong dh beri sokongan 200% dan x kan korang nk maen biase2 je.......tnjk la kehebatan RED WARRIORS......kite PAHLAWAN MERAH x kan gentar dengan mane2 pasukan la wei.......gud luck.....

No comments:

Post a Comment